niedziela, 14 października 2012

mięta/panterka

Witajcie :) Jak tam u was pogoda? Bo w Rzeszowie straasznie zmienna.. Raz słońce i złota jesień a zaraz deszcz i 5 stopni :c
Jakie okrycie wierzchne preferujecie na tą jesień? Bo ja rozmyślam się nad futerkiem i parką khaki :)

A teraz jak zwykle zdjęcia z piątkowego przedpołudnia:








Sukienka, bransoletka - H&M / Torebka i buty - ze stanów / Kurtka - KappAhl


A tu jeszcze moja nowa wczorajsza zdobycz którą pochwale się przed pokazaniem jej w poście:

Stradivarius


Miłej Niedzieli! :*

17 komentarzy:

  1. październik jeszcze trwa, więc zapraszam Cie do wzięcia udziału w tagu: październik miesiącem maseczek! Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok,nie ma sprawy! Ja juz obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, obserwuję ;)
    Pozdrawiam

    fashionliik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna stylziacja;) w wlosy masz genialne!!!!!!!!!! :)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne botki nawet by pasowały do Twojej piątkowej stylizacji ;)
    Dziękuje za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tych botek ze stradi. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te Twoje nowy buty. *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw:)
    idealnie dobrany!
    ohhh i cudowna bransoletka<3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ile dałaś za te cudowne buty??
    u mnie teraz tak leje że szok.. a na jesień preferuję coś militarnego..albo kurtkę dżinsową podbijaną ciepłym kożuszkiem:))

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez wspaniała pogoda :) a Ty masz piękną torebeczke, ślicznie Ci w takich zestawach :)))

    OdpowiedzUsuń