sobota, 27 października 2012

vansy, lisy, monalisy


Heh, coś za często chyba z tymi postami szaleje, no ale jak mam zdjęcia a nie mam co robić to w sumie czemu nie :>
Zakupiłam ostatni vansy na których przesyłke czekałam chyba z miesiąc.. no ale tak już jest z pocztą, oczywiście na początek w uniwersalnym kolorze :)

wczoraj pogoda była cudowna jak widać, a dziś już taka że mi się płakać chce :c

dziewczyny, jakie wzory polecacie na tatuaż? bardziej jakąś sentencje łacińską czy symboliczny wzór/obrazek ? :)









buty - VANS / płaszczyk - GEORGRE. / bluzka, naszyjnik - H&M / spodnie - DENIM / lis - ALLEGRO / torebka - znaleziona w domu



6 komentarzy:

  1. Świetna torebeczka i lis!

    Oferujemy piękne baskinki w niskich cenach, wysyłka GRATIS! Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe zgon na schodach:D nie szalejcie tak z tymi tatuażami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaki masz boski płaszczyk, ślicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę żenada ze pytasz ludzi co sobie wytatuować... tatuaż powinien mieć jakieś znaczenie.

    OdpowiedzUsuń