środa, 28 listopada 2012

can't tell me nothing

Ej wiecie co, nie lubie takiej pogody ni to jesień ni zima :D dawać albo śnieg albo słońce!

Nie ogarniam jak szybko mi zleciał listopad naprawdę straasznie :) Ogólnie to czas imprez i domóweczek, grubsza już była w sobote, tzn grubsza jak grubsza ale grunt że wszystko dobrze się skończyło :)

W piątek byłam w Krakowie ale takie niewyjściowe zdjęcia wyszły że nie wiem czy w ogóle dodam, a tu macie z dziś, też nie powalają no alee.. ;)












bluzka - BERSHKA / spodnie - VERO MODA / buty, płaszczyk, zegarek - allegro / torebka - MOHITO



środa, 21 listopada 2012

be happy

Nie napisze nic, bo nie mam na to najmniejszej ochoty.

'Muzyka jak narkotyk, dla kazdego powinna miec jakies wieksze znaczenie w życiu,
 miec wpływ na podjecie jednej jedynej  decyzji, przy gorszych, złych  momentach otulać 
w szczęsćiu rozpieszczać . Każdy powinnien interpertować ją po swojemu, budować małą wizje klimatycznego świata, ucieczki od szarego potwora, który pochłania nas z dnia na dzien. Nie zdając sobie sprawy z tego tracimy siebie '








kurtka,creepersy - ALLEGRO/ koszula - NEW YORKER / torebka - ASOS / bransoletka - STADRIVARIUS / spodenki - DIY

środa, 14 listopada 2012

crucifixes

Witajcie, piękną jesień mamy w tej Polsce no nie? ;)

Nic dziś ciekawego nie napisze, nie jestem humanistą i nie lubię pisać takich 'blogowych notek'..:) Żyję sobie żyję i czuje że czegoś mi brakuje, jeszcze nie wiem czego ale to uczucie jest straaaszne.

A zdjęcia z dziś, ładny mur mamy pod szkołą, nie sądzicie? :>

z moją kochaną Mośką: strange-woman.blogspot.com














bluzka, skarpetki(krzyże) - Pull&Bear / kurtka(skóra), legginsy,torba - allegro / buty  - vans / kurtka(żakiet) - Kappahl / bransoletka(czaszki) - cubus

niedziela, 11 listopada 2012

cap

Fajny weekend ludzie przeżyłam, tak się śmiałam z Ziębicką że całą niedziele mnie brzuch boli.. A ksiązek nie ruszyłam..
NIE WIEM jak to się stało ale dziś HUNTER a ja jestem w domu????????????? 


Zdjęcia jeszcze chyba czwartkowe, chociaż uważam że często tu posty dodaje, ale zobaczymy jak to się potoczy jeszcze :D
Chce podziękować 'Life by Mada' za pomoc ze zdjęciami, bo dalej bym nie ogarniała :*!













czapka,parka - NY/ torebka - MOHITO/ zegarek - PAIDU/ kurtka - H&M/ bluzka - VERSACE/ buty - STRADIVARIUS

niedziela, 4 listopada 2012

panther, military


Dziś zdjęcia robione na szybko podczas spaceru, więc nie powala no ale w końcu coś dodam. Niby wolne 4 dni a ja i tak nie mam na nic czasu heh, czy wy też tak macie?
Wczoraj też miałam półmetek i powiem szczerze że wole zwykłe imprezy w klubie..

Ogólnie płaszczyk który jest na zdjęciach dostałam jeszcze kiedyś z NY i był straszniee długi, ale zostawiłam go a ostatnio wpadłam na pomysł i uciełam :)

zamierzam też w końcu dodać też jakieś inspirki bo mam tyle tego na kompie i całkiem ciekawe rzeczy, myśle że będą się podobały :)

* i PILNIE potrzebuje pomocy co do powiększenia zdjęc tutaj, bo wyświetlają sie mi w kodzie html a jeśli bawie sie wysokością i szerokością to tracą jakość :< jak ktoś wie co moge zrobić to prosze dać znać! :) a teraz zdjęciaa











płaszczyk - NY / zegarek, sweterek - allegro / buty - BERSHKA / torebka - H&M / lakier - rossman