środa, 28 listopada 2012

can't tell me nothing

Ej wiecie co, nie lubie takiej pogody ni to jesień ni zima :D dawać albo śnieg albo słońce!

Nie ogarniam jak szybko mi zleciał listopad naprawdę straasznie :) Ogólnie to czas imprez i domóweczek, grubsza już była w sobote, tzn grubsza jak grubsza ale grunt że wszystko dobrze się skończyło :)

W piątek byłam w Krakowie ale takie niewyjściowe zdjęcia wyszły że nie wiem czy w ogóle dodam, a tu macie z dziś, też nie powalają no alee.. ;)












bluzka - BERSHKA / spodnie - VERO MODA / buty, płaszczyk, zegarek - allegro / torebka - MOHITO



20 komentarzy:

  1. znakomita bluzka.
    bardzo ciekawy blog, obserwuję i będę tu zaglądać częściej.
    http://discovertheirowndreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też strasznie szybko zleciał listopad ..

    bardzo ładne zdjęcia i bardzo ciekawy blog :)
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzeczka ;)
    Ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie ten listopad się dłużył... jak co roku. nienawidzę tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka śliczna stylizacja ;D
    Bardzo mi się podoba :P

    Jasne ;) Ja już zaobserwowałam, teraz twoja kolej ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha. widzę, że nas, DZIWNYCH, w świecie jest więcej :D nie mogę o tym myśleć :D
    no możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne, ze obserwujemy ja juz :D
    a co do tego tatuazu, to niestety nie jest tatuaz tylko narysowane czarnym dlugopisem.
    Ale juz zaniedlugo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzeczka, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny outfit! :)
    +obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka śliczna, koronka dodaje taiego uroku :3
    Spódniczka koleżanki bardzo mi się też podoba! :D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie dodaj zdjęcia z Krakowa! To takie piękne miasto. Zazdroszczę Ci spodni, mają ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie ! też nie lubię takiej pogody ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie że obserwujemy, ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie wyglądasz ;) Miłego weekendu !

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chce już śnieg :)
    Świetny zegarek. :)
    Obserwujemy ? Ja już ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje,ładny blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń