niedziela, 11 listopada 2012

cap

Fajny weekend ludzie przeżyłam, tak się śmiałam z Ziębicką że całą niedziele mnie brzuch boli.. A ksiązek nie ruszyłam..
NIE WIEM jak to się stało ale dziś HUNTER a ja jestem w domu????????????? 


Zdjęcia jeszcze chyba czwartkowe, chociaż uważam że często tu posty dodaje, ale zobaczymy jak to się potoczy jeszcze :D
Chce podziękować 'Life by Mada' za pomoc ze zdjęciami, bo dalej bym nie ogarniała :*!













czapka,parka - NY/ torebka - MOHITO/ zegarek - PAIDU/ kurtka - H&M/ bluzka - VERSACE/ buty - STRADIVARIUS

21 komentarzy:

  1. Koty czują, kiedy ich człowiek źle się czuje. Jak mój tata był po wypadku, kot kładł mu się na zoperowanym ramieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kotki to te obecnie twoje,czy ten ostatni biały to ten który niedługo będzie u Cb? Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uspokuj się, bo pójde na NM i Cię zabije :(

      Usuń
    2. zapraszam :*

      Usuń
  3. Jestem już w gimnazjum więc możemy gadac!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! :o takie krótkie sformułowanie prawdziwej historii ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super włosy ja też mam ombre bo też chce być fajna ale całych mi rodzice nie pozwalają pofarbować :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo, też się tak czuję, więc wiem jak bardzo musisz to przeżywać

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL WTF WEŹ SIĘ OGARNIJ CO TY PISZESZ PEDAŁY DO GAZU!

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE MASZ SWAG :************

    OdpowiedzUsuń
  9. CZYM FARBUJESZ WŁOSY

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta beżowa kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie, ja juz obserwuje
    czekam na Ciebie
    Masz piekne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuszki, bardzo na topie! Pewnie, że obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie ja też już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście obserwuję i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń