środa, 14 listopada 2012

crucifixes

Witajcie, piękną jesień mamy w tej Polsce no nie? ;)

Nic dziś ciekawego nie napisze, nie jestem humanistą i nie lubię pisać takich 'blogowych notek'..:) Żyję sobie żyję i czuje że czegoś mi brakuje, jeszcze nie wiem czego ale to uczucie jest straaaszne.

A zdjęcia z dziś, ładny mur mamy pod szkołą, nie sądzicie? :>

z moją kochaną Mośką: strange-woman.blogspot.com














bluzka, skarpetki(krzyże) - Pull&Bear / kurtka(skóra), legginsy,torba - allegro / buty  - vans / kurtka(żakiet) - Kappahl / bransoletka(czaszki) - cubus

5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie! podobają mi się Twoje stylizacje!
    będę zaglądać :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po 1 fajny lakier :D po 2 próbowalam kieeeedyś tak rozjaśnić końcówki ale moje wlosy są chyba nie podatne na jakiekolwiek farby bo nie wyszło, chybaże bym platyną pociągnęła to może coś by było widać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też by farba nie złapała! rozjaśniaczem je potraktowałam :D

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz. ;) i jasne obserwuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd lakier ?

    OdpowiedzUsuń