niedziela, 4 listopada 2012

panther, military


Dziś zdjęcia robione na szybko podczas spaceru, więc nie powala no ale w końcu coś dodam. Niby wolne 4 dni a ja i tak nie mam na nic czasu heh, czy wy też tak macie?
Wczoraj też miałam półmetek i powiem szczerze że wole zwykłe imprezy w klubie..

Ogólnie płaszczyk który jest na zdjęciach dostałam jeszcze kiedyś z NY i był straszniee długi, ale zostawiłam go a ostatnio wpadłam na pomysł i uciełam :)

zamierzam też w końcu dodać też jakieś inspirki bo mam tyle tego na kompie i całkiem ciekawe rzeczy, myśle że będą się podobały :)

* i PILNIE potrzebuje pomocy co do powiększenia zdjęc tutaj, bo wyświetlają sie mi w kodzie html a jeśli bawie sie wysokością i szerokością to tracą jakość :< jak ktoś wie co moge zrobić to prosze dać znać! :) a teraz zdjęciaa











płaszczyk - NY / zegarek, sweterek - allegro / buty - BERSHKA / torebka - H&M / lakier - rossman


10 komentarzy:

  1. świetna panterka!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie komers, półmetki, studniówka to również nie było coś zachwycającego.

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwujemy ! ;)
    Ładny blożek, i świetny masz sweterek na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterka nieśmiertelna, mam podobny zegarek :) Obserwujemy?

    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny, już obserwuję :)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz, a płaszczyk jest cuudowny..:D Uwielbiam ten motyw, więc cudny jest przez to jeszcze bardziej :p
    i pewnie, że obserwujemy, ja już dodałam..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam cię w zabawie Liebster Blog, zapraszam do udziału pytania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń